Star

עיצוב ודיגיטל

קורס שיווק דיגיטלי – קידום אתרים (SEO) מדיה חברתית וקידום ממומן (PPC) שימוש בכלים וטכנולוגיות AI

מספר הקורס 15673

⭐ שימוש בכלים וטכנולוגיות AI ⭐
218 סה"כ שעות אקדמאיות
* מספר המפגשים והשעות למפגש עשויים להשתנות בין קורס לקורס
calendar-1.svg

המועדים הקרובים

ניתן לפתוח קורס בהתאמה אישית לארגונים במועד שיתואם עימנו

09/05/2024

קורס ערב

סניף

תל אביב

09/05/2024

קורס ערב

סניף

חיפה

09/05/2024

קורס ערב

סניף

ירושלים

24/06/2024

קורס בוקר

סניף

תל אביב

24/06/2024

קורס בוקר

סניף

חיפה

24/06/2024

קורס בוקר

סניף

ירושלים

09/09/2024

ערב

סניף

תל אביב

09/09/2024

ערב

סניף

חיפה

09/09/2024

ערב

סניף

ירושלים

על הקורס בקצרה​

רשת האינטרנט הפכה לזירת השיווק והפרסום העיקרית, והתחרות על ה"נראות" בה הולכת וגוברת בקצב מסחרר. כולם מתחרים על תשומת לבם של הגולשים ושואפים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם בעזרת מגוון פלטפורמות אינטרנטיות, מעסקים קטנים ובינוניים ועד לארגונים גדולים, שהם הלקוחות הפוטנציאליים.

על מנת להגביר את הנראות ברשת, להגיע לקהלים רלוונטיים, להרחיב את קהל הלקוחות ולהפיק מהרשת את המיטב, יש לנצל פלטפורמות שונות בזירה האינטרנטית ולהעלות קמפיינים אפקטיביים המבוססים על ניתוחים מעמיקים ותובנות.

שיווק דיגיטלי מהווה את אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה היום. השתלבות בעולם מרתק זה דורשת ידע והבנה שאותן אפשר לרכוש בקורס מקצועי ואיכותי המקיף שלל נושאים בתחום השיווק הדיגיטלי. הקורס פותח בפני בוגרי הקורס מגוון אפשרויות תעסוקה, החל מהשתלבות בשוק העבודה כשכירים ועד להקמת וניהול עסק עצמאי.

מכללת ג'ון ברייס וחברת סאו סימפל בע"מ מקיימות את הקורס כבר יותר מ-17 שנים, שבמהלכן הוכשרו למעלה מ-3,500 בוגרים, המהווים את לב קהילת מקדמי האתרים בארץ.

hat.png

מטרות הקורס

הבנה מקיפה לאופני פעולה של אופטימיזציות במנועי החיפוש לרבות טכניקות מעשיות לשיפור נראות ודירוג האתר בתוצאות חיפוש אורגניות

ידע ומיומנות בהגדרה, ניהול אופטימיזציות לפרויקטי פרסום בתחום PPC תוך הבטחת החזר ROI מרבי על הוצאות פרסום

הכרות, ידע ופרקטיקה בתחום ה-AI בעולמות השיווק לשיפור מאמצי השיווק הדיגיטלי בפרט ביצירת תוכן ואסטרטגיה

מיומנות בשיווק מדיה חברתית והחלטות מבוססות נתונים לרבות קבלת החלטות בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק אורגני ותשלום על פני פלטפורמות מפתח של מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok, WhatsApp Business, YouTube, ולינקדאין

הבנה רחבה בעיצוב ויישום משפך שיווקי יעיל

הכשרה מקיפה, ליווי וניסיון מעשי במגוון רחב של נושאים באמצעותם יהיו הסטודנטים מוכנים להיכנס לשוק העבודה

kahal.png

למי מיועד הקורס

המעוניינים לבצע הסבה מקצועית

מנהלי פרסום ומנהלי שיווק

בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיום המתפתח ולקדם את האתר/השירות שהם מציעים באמצעות האינטרנט

חברות לבניית אתרים ומפתחי אתרים פרטיים, מנהלי אתרים (Web Masters) המעוניינים להשלים את סל השירותים המוצע

העוסקים במלאכת קידום האתר ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ולהתמקצע

יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם

structure.png

תכנית הלימודים

סטודנטים יקרים,
אנו שמחים להעניק לכם הזדמנות להכיר את העולם החדשני של הבינה המלאכותית (AI) שיסייע לכם לייצר עיצובים מקצועיים ומרשימים באמצעות כלי גרפיקה מתקדמים.
הבינה המלאכותית [AI] משפרת את מערך המיומנויות של סטודנטים בתחום השיווק ומאפשרת להם לייצר תוכן ויזואלי אטרקטיבי. זאת מתוך היכולת של כלי הבינה המלאכותית השונים המאפשרים חיבור למסדי נתונים עצומים וביצוע ניתוחים וחיזויים מורכבים שיכולים לסייע.
הכרות ושימוש בכלי AI בתחום הגרפיקה מאפשרים לייצר ויזואליה, אינפוגרפיקה ובאנרים שיכולים לשפר את האפקטיביות הכוללת של מאמצי השיווק הדיגיטלי ועלייה של קמפיינים חזותיים בולטים, בשילוב הכלים הנלמדים בקורס.

במסגרת הסדנה ילמדו הסטודנטים את יסודות ה- AI, יבינו כיצד לעבוד עם הכלים השונים ויכירו את עולם הבינה המלאכותית יסודות ה-AI
 עבודה עם הכלים השונים בתחום
 יצירת תוכן חזותי איכותי ומרשים לפרסום במדיה החברתית
 מבט כללי על מושגים בתחום
 הכרות עם מערכות שונות לשם יצירת "מודל חיזוי"
 חוקים ומגבלות של מערכות AI
הסילבוס המלא

נושא

פירוט

מבוא ל SEO

  • הכרות עם מרכיבי דף תוצאות החיפוש של גוגל
  • קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל (SEO Vs PPC)
  • איך גוגל עובד?
  • שאילתות מתקדמות
  • התפתחות האלגוריתמים של גוגל והכרות עם החשובים שבהם
  • מנועי חיפוש
    • קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן
    • CTR
    • עכבישים
    • Crawl Budget
    • Google hacking
    • תוצאות החיפוש של גוגל
    • המטמון של גוגל
    • Client-side vs. Server-side rendering
    • גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועים
    • גוגל מקומות ועסקים
  • האלגוריתמים של מנועי החיפוש

מבנה האינטרנט

  • פרוטוקול IP
  • הכרות עם סביבת שרת לקוח
  • שרתי אחסון ו DNS
  • פרוטוקול אבטחה
  • שמות מתחם (Domain names) ותתי שמות מתחם
  • היסטורית שם המתחם
  • ספקי שירות
  • קודי החזרה
  • HTTP-Response Header

HTML והקמת אתר

  • הכרות עם HTML
    • סביבת שרת לקוח
    • מבנה דף HTML
    • תמונות ומדיה
    • קישורים
    • הכרה JavaScript ו – CSS
  • הקמת אתר וורדפרס
    • אפיון והגדרת דרישות
    • תבניות
    • תוספים
    • פוסטים ודפים
    • ניהול מדיה
    • קטגוריות ותגיות
    • תפריטים
    • סרגלים וווידג'טים
    • Elementor

אסטרטגיה שיווקית

עקרונות ויישום מעשי של אסטרטגיה שיווקית מבוססת תוכן, ומעבר מאסטרטגיית תוכן לתכנית תוכן אסטרטגית מניב

כתיבה שיווקית

עקרונות ויישום מעשי של כתיבה שיווקית בזירה הדיגיטלית, לרבות: חוקי השכנוע, שפת ההשפעה של NLP וכתיבה שיווקית למנועי חיפוש

המשפך השיווקי

עקרונות ויישום מעשי של משפך שיווקי אורגני, לרבות: תכנון מגנט לידים, עקרונות לבניית דפי נחיתה ממירים וגיוס לידים אפקטיבי

הבלוג העסקי

עקרונות ויישום מעשי של כתיבת מאמר שיווקי איכותי בבלוג העסקי תוך חצי שעה (!), לרבות: תכנון אסטרטגי, מיקוד טראפיק, ומודלים ליצירת מקסימום חשיפה במינימום זמן

כתיבה שיווקית לאתר הבית

עקרונות ויישום מעשי של תבניות כתיבה אפקטיביות במיוחד, שמושכות לאתר את הלקוחות הנכונים באמצעות תוכן שיווקי אסטרטגי וסטוריטלינג מתוחכם

AI לכתיבה שיווקית סופר אפקטיבית

עקרונות ויישום מעשי למינוף מדויק של כתיבה שיווקית אסטרטגית בעזרת אופק המידע האינסופי של תכנות AI, כגון: Chat GPT ואחרות, בהתאמה לאסטרטגיית השיווק הייחודית של כל עסק ועסק

SEO [קידום אתרים]

מחקר מילים SEO

שיטות ומדרגים לאיתור מילים וביטוים יעילים

אופטימיזציות SEO לתוכן ומבנה

  • שיפור איכות התכנים והמבנה של האתר באופן המותאם לגולשים ולמנועי החיפוש האורגנים כאחד
  • אופטימיזציית תוכן
    • תוכן איכותי לגולשים ומותאם למנועי החיפוש
    • תגי Head ומרכיבי התוכן השונים של הדף
    • הכפלת תכנים באתר ובין אתרים שונים
    • קידום אתרים בשפות שונות ובמדינות שונות
    • Structured Data
    • תוצאות עשירות וגרף הידע של גוגל
    • קידום תמונות
    • חסימה והסרת תכנים ממנועי החיפוש
    • כתובות URL
    • דף 404
    • On-page Optimization
  • אופטימיזציית מבנה
    • צ'ק ליסט לאופטימיזציה מלאה
    • אתרי סחר, פורטלים ואתרי חדשות
    • הפניות 301 ו- 302
    • תהליכים ושיטות לאופטימיזציה של מבנה
    • תיעול משקל ועומק קישורים
    • מפות אתר HTML ו – XML
    • מעבר שמות מתחם ושדרוג אתר קיים תוך שימור מצב קיים
    • שימוש בתוכנות וכלים לאופטימיזציה

ניהול פרופיל קישורים

דרכים ושיטות להקמה וניהול פרופיל קישורים נכנסים איכותי כולל דרכים להתנערות מקישורים שליליים

עבודה עם גוגל

  • הכרת הכלים השונים של גוגל לבקרה ומעקב אחר איכות התנועה ומצבו הטכני של האתר
  • גוגל עסקים
  • דחיקת תוצאות שליליות

אסטרטגיות SEO

אסטרטגיות SEO

הקמת עסק ל SEO ועבודה בתחום

הקמת עסק ל SEO ועבודה בתחום

הנגשת אתרים

הנגשת אתרים

PPC [קידום ממומן] במדיה החברתית

עולם הפרסום של גוגל

  • רשתות החיפוש והמדיה של גוגל
  • בדיקת מילים ותחרות למציאת ביטויים מניבים
  • ניהול תקציב פרסום
  • אופטימיזציות לקמפיינים השונים
  • ניתוח המרות
  • דיווח
  • ניהול קמפיינים מרובים
  • הגדרת יעדים ומטרות
  • קביעת התקציב היומי
  • מחקר מילות מפתח ובחירת ביטויים מובילים לקמפיין
  • אסטרטגיות הצעת מחיר
  • הגדרת המרות
  • אופטימיזציה לקמפיין וניתוח נתוני הקמפיין
  • דיווח ללקוח
  • הקמת קמפיין מההתחלה ועד הסוף

ניהול ושיווק במדיות חברתיות

  • כל הדרך מתוכנית עסקית, דרך מיתוג ועד לפוסט ברשתות החברתיות
  • שיטות המיקוד ברשת המדיה
  • אפשרויות המיקוד השונות
  • שיטות תמחור
  • פורמטים של מודעות
  • עבודה נכונה עם קהלים
  • הקמת קמפיין מדיה מההתחלה ועד הסוף

פייסבוק אורגני

  • פרופיל הפייסבוק הפרטי – כרטיס הביקור שלך ברשת החברתית
  • הגדרות פרופיל קריטיות לניהול פעילות עסקית
  • קבוצות פייסבוק – הזירה הקהילתית לנוכחות ושיווק
  • דף / פרופיל עסקי – הכלים הכי מתקדמים בפלטפורמה לשיווק עסקי
  • פייסבוק חברתית עסקית: שילוב של יצירת תוכן וקידום ממומן
  • תוכן – תכנים מומלצים ורלוונטיים לפרסום ומה מתוכם לקדם בממומן
  • כללים ורלוונטיות תחרויות והגרלות

פייסבוק אינסטגרם ממומן

  • מבנה קמפיין ממומן
  • סקירת כל סוגי הקמפיינים בפלטפורמה
  • סקירת ובניית סוגי קהלים בפלטפורמה
  • ממשקי קידום במטה – ביזנס מנג'ר, Meta Suite, מנהל המודעות
  • פתיחת והגדרת הנכסים העסקיים בפלטפורמות מטה
  • פתיחת קמפיין מעורבות פייסבוק אינסטגרם וניהול שוטף
  • פתיחת קמפיין תנועה, לידים והמרות בפייסבוק / אינסטגרם וניהול שוטף
  • ניתוח נתוני קמפיינים ואופטימיזציה

אינסטגרם

  • אבטחת הפרופיל, תמונה וביו מנצחים והנעה לפעולה
  • אופטימיזציית תוכן לאינסטגרם
  • סטורי, ופיד מנצח
  • אסטרטגיות להגדלת עוקבים ולקוחות פוטנציאלים לעסק
  • משפיענים
  • קידום ופרסום ממון
  • סטטיסטיקות וביצועים

TikTok

  • פתיחת ערוץ וניהול מיטבי
  • פעילות אורגנית לעוקבים חדשים
  • יצירת תוכן מותאם
  • טרנדים ומשפיענים
  • לייב בטיקטוק
  • פרסום ממומן בטיקטוק

וואטסאפ ביזנס

  • וואטסאפ ביזנס ככלי שיווקי שירותי בעסק שמגדיל מכירות
  • התקנת האפליקציה והגדרות פרופיל עסקי ועסק
  • הגדרות וכלים מתקדמים לשיפור התקשורת והמכירות
  • קבוצות, רשימות תפוצה, סטטוס – מתי עושים מה
  • סקירת אסטרטגיות שיווק וכלים צד ג'

יוטיוב

  • הגדרות מבנה, תצוגה וממשק ערוץ יוטיוב
  • מיתוג העסק באמצעות כלי המיתוג של יוטיוב
  • אסטרטגיות וידאו בתוכן ובסוגי הווידאו השונים ורשימות השמעה
  • ממשק יוטיוב סטודיו להגדרות ועריכת סרטונים
  • הכרת ממשק התובנות לניתוח נתוני וביצועי הערוץ

לינקדאין

  • הכרת הפלטפורמה ופתיחת חשבון, הגדרות ואבטחה.
  • בניית פרסונה אישית עסקית מוצלחת וחכמה
  • פרסום ויצירת נוכחות ברשת העסקית
  • יצירת קשרים ונטוורקינג עם קשרים פוטנציאליים
  • מעקב אחרי קשרים, משפיענים, קהילות וארגונים – הגדרת פיד עסקי אפקטיבי לעסק
  • ממשק החיפוש בלינקדאין ומציאת הזדמנויות
  • היכרות עם ממשק הפרסום הממומן

ניהול מדיה חברתית

משיחת מכירה ועד ניהול שוטף

ניהול PPC [ניתוח נתונים]

מדידות וביצועים

  • מידע גולשים מהערוצים השונים
  • סגמנטציה
  • הגדרת משפכים ויעדים
  • הגדרות שווי וחישובי עלות תועלת
  • הכרת גוגל אנליטיקס, תג מאנג'ר ודטה סטודיו
  • ניתוח תנועת גולשים באתר
  • שיטות ודרכי איסוף מידע
  • מעקב המרות ויעדים
  • Funnel Report
  • A/B Split, Time Split
  • מעקב אחר מסעות פרסום

סדנת AI[1] בתחום הגרפיקה

  • יסודות ה-AI
  • זכויות יוצרים
  • סוגי מערכות AI
  • בניית הנחיות מפורטות (Prompt)
  • עבודה עם DELL-E 2 ו Midjourney

 


[1] הסדנה מיועדת לסטודנטים בקורס  – תאריך מעודכן של הסדנה ישלחו בסמוך למועד

תנאי קבלה

          ▪            ראיון אישי / ייעוץ להכוונה מקצועית

          ▪         יכולת בסיסית של עבודה מול מחשב

          ▪            הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה Windows

          ▪            שליטה בשפה האנגלית

          ▪            אישור על 12 שנות לימוד

          ▪            מבדק התאמה פנימי

זכאות לתעודת סיום

על מנת להיות זכאי לתעודות גמר של הקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות מלאה של לפחות 80% מהמפגשים
  • הגשה ומעבר של כל המטלות והמבחנים ציון 70

סטודנטים שיעמדו בדרישות המפורטות, יהיו זכאים בנוסף לתעודה מטעם ג'ון ברייס הדרכה וחברת סאו סימפל בע"מ, גם לתעודת גמר מטעם משרד העבודה והרווחה  עבור קורס " קידום אתרים אורגני SEO " בהיקף של 180 שעות

ליווי מקצועי

הקורס מועבר על ידי צוות מרצים קבוע, בעלי ניסיון מוכח של שנים, הן בהוראה והן בעבודה בתחום. המשתתפים בקורס נהנים מהניסיון והידע העצום של המרצים, אשר מעבירים את החומרים ללא מחסומים וללא "סודות מקצועיים" – הכול פתוח וגלוי. לאחר כל שיעור, המשתתפים ממלאים משובים אנונימיים על רמת ההדרכה בשיעור.

    • ג'קי סויקיס – מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ. מנהל אקדמי של הקורס ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל בע"מ המתמחה בקידום אתרים בתחומים תחרותיים במיוחד בארץ ובעולם

 

    • ציפי ברמן קרופרו – מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. עוסקת בתחום למעלה מ-12 שנים

 

    • נועם מוכתר – מומחה קידום אתרים בעל ניסיון וותק של למעלה מ 10 שנים

 

    • גלי גנוסר – מנהלת פרויקטים בחברת סאו סימפל, אחראית על התנסות התלמידים בעלת ניסיון וותק של למעלה מ 5 שנים

 

    • שמי אוסטרובסקי – מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 25 שנות הדרכה וליווי עסקים

 

    • עידית נעמן – מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. בעלים של חברת ContentWise המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים

 

היקף ומתכונת הקורס
  • 218 שעות אקדמיות
    • כולל כ-10 שעות סדנת AI

נדרשות כ-50 שעות עבודות עצמאית לביצוע משימות ופרויקטים

  • תל אביב וירושלים: לימודי ערב, בין השעות 17:30-21:00, שני מפגשים שבועיים
  • תל אביב: לימודי בוקר, בין השעות 9:00-16:30, מפגש אחד בשבוע
  • הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים

חלק מהשעורים בקורס יכול שיועברו במסגרת למידה מקוונת (live session). המכללה שומרת לעצמה את הזכות להעביר עד 20% משעות הלימוד בקורס במסגרת למידה מקוונת כאמור.

המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס על מנת להתאים את הלימודים לנסיבות שאינן בשליטתה. לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס,  החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים, ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות שאינן בשליטת המכללה כאמור. בקרות נסיבות כאמור, המכללה תבחר ותיישם כל שינוי שיידרש בהתאם למיטב שיקוליה המקצועיים.

קורס שיווק דיגיטלי

 

כל הסיבות ללמוד קורס שיווק דיגיטלי, קידום אתרים וקידום ממומן בג'ון ברייס
  • למידה חווייתית ומעשית

אחד היתרונות הבולטים של ג'ון ברייס בקורס שיווק דיגיטלי הינו ליווי אישי של כל אחד מהסטודנטים בתהליך, החל מצעדיו הראשונים בעולם ועד לעבודה השוטפת. באמצעות תהליך זה מעניקה מכללת ג'ון ברייס למידה חווייתית ומעשית המעניקה יתרון בשוק העבודה. כאשר הסטודנטים לומדים תוך כדי עשייה, הם מסוגלים ליישם את מה התוכן הנלמד בכיתה הלכה למעשה מה שמעניק להם נותן להם יתרון תחרותי. משך זמן ההתנסות אינו מוגבל ובתנאי שהסטודנט ממלא אחר כל הנדרש בכל אחד משלבי הקידום. הלמידה המעשית מתחילה לקראת סיום הקורס. מטרת ההתנסות היא עבודה בתחום באופן מעשי בתחום, תוך מתן מענה ישיר, מדויק, מקצועי ואיכותי לצרכי הלקוח.

 

  • ליווי לפיתוח קריירה בתחום

הסטודנטים אינם מסיימים את הקורס בידיים ריקות! צוות מומחים מלווים באופן שוטף את הסטודנטים המעוניינים להקים עסק עצמאי, צעד אחר צעד בביסוס העסק, משלב כתיבת הצעות מחיר ועד ניהול לקוחות, הפקת דו"חות, עבודה עם כלים ותוכנות  ולסטודנטים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה כשכירים, ניתן סיוע באיתור מקום עבודה ועזרה בהכנה לראיונות העבודה.

 

  • שמיעה חוזרת של הקורס – ללא עלות

קראתם נכון! מכללת ג'ון ברייס מעניקה לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להצלחה. ולכן, סטודנטים המשתתפים בקורס יכולים לחזור ולשמוע את כל הקורס או חלקים ממנו, על בסיס מקום פנוי וללא עלות. סיימתם ללמוד אצלנו לפני 17 שנים? תוכלו לבוא ולהשתתף בקורס המעודכן!

לימודי שיווק דיגיטלי

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...